بیانیه حزب ایرانیان کرد میهن پرست ‌علیه وزارت خارجه امریکا

وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا

وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا ‏اخیرا در صفحه رسمی خود به زبان فارسی در اینستاگرام، حمایت واضحی از «فائزه هاشمی رفسنجانی» داشته است.

‏حزب ایرانیان کرد میهن پرست حمایت از فائزه هاشمی را بدون هیچ تردیدی دهن کجی دولت امریکا به خواست و اراده آزادی خواهی ملت شریف ایران میداند و آن را محکوم می‌کند. 

‏چگونه می‌توان فائزه هاشمی رفسنجانی را مدافع حقوق تمام زنان ایران دانست در حالیکه سالهاست که ملت شریف ایران با شعار «اصلاح طلب اصولگرا دیگر تمام است ماجرا» نشان داده اند از اصلاحات که فائزه هاشمی مدعی آن است عبور کرده اند و خواستار سرنگونی کامل جمهوری اسلامی هستند.

‏چگونه کسی که خود و پدر او عامل اصلی خفقان ‏و پایمال شدن حقوق زنان بوده اند را می‌توان مخالف جمهوری اسلامی و نماینده زنان دانست؟ 

‏حمایت دولت امریکا از فائزه هاشمی رفسنجانی به راستی زنگ خطر دشمنی دولت امریکا با ملت ایران است. فراموش نکنیم فائزه هاشمی کسی است که همیشه نسبت به اسرائیل مواضع مساوی با مواضع جمهوری اسلامی داشته و همیشه حامی فلسطین بوده است.

‏آیا دولت امریکا سیاست های خود در قبال اسرائیل را تغییر داده است که دشمنان اسرائیل را ستایش می‌کند؟ در پایان وزارت امور خارجه امریکا را به مرور صحبت های رونالد ریگان دعوت می‌کنیم: 

‏    «من به پرزیدنت جیمی کارتر انتقاد دارم بخاطر نقشش در برهم خوردن ارتباط ما با متحدی پا برجا (اشاره به شاه) و متقاعد نمی‌شوم که چرا او و ملتش را از هم جدا ساختید؟ چرا باید اصلا شرایط طوری می‌شد که وقتی شاه فوت شد در کنار مردمش در ایران نیارامد؟ این خواسته آنها بود. شاه برای مدت طولانی به جای ما در خاورمیانه منطقه را امن نگه داشته بود. من معتقدم که سقوط شاه لکه ی ننگی در کارنامه ی ما است».

‏امیدواریم از این اعتراف ریگان درس بگیرید و یک لکه ننگ دیگر در تاریخ امریکا نسازید. ملت شریف ایران امروز آگاه و بیدار است و دیگر سال پنجاه و هفت نیست که با پروپاگاندای غرب بتوان رهبرتراشی کرد و خمینی دیگری را برای ایران ساخت. ملت ایران سالهاست کف خیابان ها به وضوح رهبر خویش شاهزاده رضا پهلوی را صدا میزنند. اگر قصد حمایت از مردم ایران را دارید منعکس کننده خواست آنها باشید.

‏حزب ایرانیان کرد میهن پرست


Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *