بیانه حزب ایرانیان کرد میهن پرست در مورد سخنان عبدالله مهتدی یک کشور ملت

یک ملت یک کشور پروژه نیست، تاریخ است

هم‌میهنان گرامی،

گروهک‌های تجزیه‌طلب پس از سیلی سختی که از ملی‌گرا‌ها و میهن‌پرستان در ماجرای منشور گسستگی خوردند، حدود یک سال گیج و منگ با اسلحه کشی و کشتار و درگیری‌های داخلی خود به دنبال سرپا ایستادن و حفظ تعادل بودند. امروزه که پس از جدایی‌ها و اختلافات درون حزبی به چندپاره تقسیم شدند، برای بر سر زبان افتادن دوباره‌ی نام خود، با پروژه‌ای جدید برای تجزیه‌ی ایران ژاژ خایی میکنند.

«گفتمان یک کشور، یک ملت» پروژه نبوده که حال شکست خورده باشد، این گفتمان ملی ایرانیان از شاهنشاهی ماد‌ تا به امروز است که تمام اقوام ایرانی با جان و دل از آن پیروی کردند و تا جایی که جان و خون آنها اجازه می‌داد از مرز‌های ایران دفاع کردند و خواهند کرد. 

یاوه‌گویان «طایفه‌ی کلاشینکف» اگر خواستار مشارکت در عرصه‌ی سیاسی ایران هستند، بهتر است به جای رویا‌پردازی و سیر در عالم هپروت، اسلحه‌ی خود را زمین بگذارند و به مام میهن بازگردند تا بتوانند آینده‌ای روشن برای خود تصور کنند. 

گروهک‌های تروریستی کلاشینکف به دست خوب بداند که تمامیت ارضی و یکپارچگی ملت ایران خط قرمزی به درازای تاریخ پر افتخار ماست و هر کسی با هر تفکر و نژاد و زبان که از این خطر قرمز عبور کند، با پاسخ سخت میهن‌پرستان ایران مواجه خواهد شد.

پاینده ایران یکپارچه

جاوید شاه


Comments

یک پاسخ به “یک ملت یک کشور پروژه نیست، تاریخ است”

  1. بهار نیم‌رخ
    بهار

    احزاب تجزیه طلب ساکن عراق نمی توانند خود را نماینده کُردهای ایران بدانند ! ملت ایران هشت سال مقابل صدام و عراق نجگید که حالا دو‌ دستی خاک ایران را به سادگی بر باد دهد . ایران همیشه ایران خواهد ماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *